Dostava
1. DOSTAVA ŠIROM SVIJETA. (Osim nekih zemalja i APO/FPO)
2. Narudžbe se obrađuju pravodobno nakon potvrde plaćanja.
3. Šaljemo robu samo na potvrđene adrese rezervacije.Adresa vaše narudžbe MORA ODGOVARATI adresi isporuke.
4. Prikazane slike nisu stvarni proizvod i namijenjeni su samo za vašu referencu.
5. VRIJEME PROLAZI USLUGA pružena od strane prijevoznika i isključuje vikendom i praznicima.Vrijeme tranzita može varirati, pogotovo u vrijeme blagdana.
6. Ako niste dobili svoj teret tijekom određenog razdoblja, molimo kontaktirajte nas.Mi отследим slanje i vas kontaktirati u što kraćem roku sa odgovorom.Naš cilj je zadovoljstvo kupaca!
7. Zbog stanja zaliha i razlika u vremenu odlučimo poslati vašu robu sa našeg prvog dostupnog skladišta za brzu isporuku.
8. Mi, prodavatelj nije odgovoran za uvozne carine, kupac je odgovoran za to.Bilo koji spor, uzrokovane tim, nerazuman je.
Povrat
1. Primamo zahtjeve za povrat putem e-maila u roku od 7 radnih dana od primitka vaše narudžbe.
2. Ako je roba na raspolaganju više od 7 dana, smatra se da je koristilo, a mi ne ćemo izdati vam povrat novca ili zamjenu.
3. Ako niste zadovoljni kada dobijete proizvod, molimo vratite ga u roku od 7 dana za zamjenu ili povrat novca.Molimo, kontaktirajte nas za više priručnika za vraćanje, prije nego što se vrati ga.
4. Svi vraćeni proizvodi MORAJU BITI u originalnom pakiranju, i TREBALI bi nam DATI broj za praćenje isporuke, specifičan razlog za povratak i identifikator vaše narudžbe.
5. Vi se slažete sa svim gore navedenim pravilima prilikom naručivanja na Apartmanipretkovic.com.hr!
Naši
Ako ste zadovoljni s našim proizvodima, molimo vas, dajte nam 5 zvjezdica
Vaše zadovoljstvo i pozitivne povratne informacije su vrlo važne za nas.Molimo vas da ostavite pozitivan komentar i stavite nam ocjenu od 5 zvjezdica, ako ste zadovoljni našim proizvodima i uslugama.Ako imate bilo kakvih problema s našim proizvodima ili uslugama, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas kontaktirate prije nego što ostavite negativan komentar.Mi ćemo učiniti sve da riješiti bilo koji problem i pružiti vam najbolju uslugu klijentima.Ostavimo vam pozitivnu ocjenu nakon primitka uplate.Ako niste zadovoljni svojim proizvodima, molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.